• Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego

Psycho

Kolejna witryna oparta na WordPressie

Agencja marketingowa – kto znajdzie tutaj pracę?

Bez kategorii · 28 września 2020

Na sukces marketingowy składa się praca całego zespołu. To zbiór specjalistów w swojej dziedzinie sprawia, że strona ląduje na szczycie wyników wyszukiwań i że marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna. A kto dokładnie wchodzi w skład teamu agencji marketingowej? Oto stanowiska, jakie można tam spotkać.

SEO Specialist

Specjalista SEO nadzoruje i przeprowadza procesy związane z pozycjonowaniem stron. Osoba na tym stanowisku powinna wykazywać się umiejętnościami analitycznymi, ale także cierpliwością, bo na wyniki swoich działań nierzadko musi czekać miesiące. Oprócz zadań związanych bezpośrednio z poruszaniem się w obrębie strony (np. jej optymalizacja) SEO Specialist dba także o bazę słów kluczowych, linkbuilding oraz raportowanie przebiegu wprowadzanych zmian bezpośrednio do klientów. Musi mieć stale rękę na pulsie, a swoje decyzje opierać o nieustannie pogłębianą wiedzę i dokładną analizę danych. Korzystanie z Google Analytics to dla niego chleb powszedni.

PPC Specialist

Specjalista od PPC, czyli Pay Per Click odpowiada za reklamy sponsorowane. Do jego obowiązków należy zaprojektowanie kampanii w taki sposób, aby przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta i doprowadzić do wejścia na polecaną stronę. Z oczywistych względów atutem będzie tu zmysł estetyczny, ale również analityczny, jako że praca ta wiąże się, podobnie jak pozycjonowanie, z obracaniem dużą ilością danych i jej prawidłowej interpretacji. PPC Specialist musi być na bieżąco z najnowszymi trendami w branży i nie mieć problemu z doborem fraz kluczowych. Powinien także mieć na oku stronę docelową, na którą prowadzi reklama, aby upewnić się, że dotyczy ona przedstawianej w spocie treści.

Copywriter

Copywriter odpowiedzialny jest za treści, jakie pojawiają się na stronie. Do jego zadań należy pisanie takich tekstów, aby zgadzały się one z wymogami wyszukiwarki Google (słowa kluczowe, brak duplicate content). Wpisy powinny być angażujące dla czytelników i zachęcać ich do udostępniania linku na innych stronach i social mediach. Copywriter pisze nie tylko długie teksty na zadane przez pracodawcę tematy, ale również opisy produktów, hasła reklamowe, czy copy na media społecznościowe. Nierzadko musi współpracować z grafikiem lub sam obsługiwać program graficzny, aby przyciągnąć wzrok do swojego tekstu intrygującym obrazkiem. Osoba na tym stanowisku powinna być kreatywna i otwarta na nowości w branży, ale też przywiązywać uwagę do szczegółów, co sprawi, że jej teksty będą jedyne w swoim rodzaju.

Każda profesjonalna agencja marketingowa zatrudnia powyższych specjalistów, wykonujących swoje obowiązki na najwyższym poziomie. 

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@mimithian

W kategorii:Bez kategorii

Poprzedni wpis « Podstawowe założenia wyceny przedsiębiorstwa
Kolejny wpis Dlaczego marketing internetowy jest skuteczny? »

Reader Interactions

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pierwszy Sidebar

Ostatnie wpisy

  • Jak dobrać odpowiednią zastawę do swoich potrzeb?
  • Doradztwo energetyczne – na czym polega i kto powinien z niego skorzystać?
  • 3 najczęstsze sprawy rodzinne, do których potrzebna jest pomoc adwokata
  • Rodzaje szkół niepublicznych
  • 5 sposobów na naturalne wzmocnienie odporności

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • październik 2022
    • kwiecień 2022
    • marzec 2022
    • wrzesień 2021
    • lipiec 2021
    • luty 2021
    • styczeń 2021
    • grudzień 2020
    • listopad 2020
    • październik 2020
    • wrzesień 2020
    • sierpień 2020
    • lipiec 2020
    • czerwiec 2020
    • styczeń 2020
    • październik 2019
    • luty 2017
    • styczeń 2017

    Kategorie

    • Advice
    • Bez kategorii
    • Rodzina

    Meta

    • Zaloguj się
    • Kanał wpisów
    • Kanał komentarzy
    • WordPress.org

    Copyright © 2023 · Wspierany przez Strategiczni.pl