• Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego

Psycho

Kolejna witryna oparta na WordPressie

Co jest zakazane w reklamach Google AdWords?

Bez kategorii · 24 listopada 2020

Reklama Google Ads powinna spełniać określone warunki, które zostały opracowane w celu stworzenia cyfrowego systemu reklamowego, który jest przejrzysty i bezpieczny zarówno dla reklamodawców, jak i użytkowników. Sprawdź, jakie działania w obrębie Google Ads są zakazane i czego należy bezwzględnie unikać przy promowaniu swojego biznesu. 

Czego nie można reklamować w Google Ads?

Google stworzył zbiór zasad, które sprawiają, że płatne reklamy wyświetlające się w wyszukiwarce oraz w innych miejscach sieci reklamowej są zgodne z prawem i nie wpływają szkodliwie na użytkowników. Specjaliści, którzy uruchamiają kampanie Google, muszą przestrzegać obostrzeń podzielonych na cztery kategorie:

W ramach dbania o przestrzeganie prawa przez reklamodawców korzystających z Google Ads, Google nałożyło na niektóre branże ograniczenia. Obostrzenia podzielono na następujące kategorie:

  • niedozwolone treści,
  • niedozwolone praktyki,
  • treści i funkcje podlegające ograniczeniom,
  • wymagania redakcyjne i techniczne.

Co wchodzi w zakres poszczególnych rodzajów ograniczeń?

Niedozwolone treści

Google definitywnie zakazuje promowania podróbek, czyli produktów, które posiadają znak towarowy lub logo, które są całkowicie bądź w pewnym stopniu zbieżne ze znakiem towarowym innego produktu. Polityka reklam Google chroni w ten sposób użytkowników, którzy szukając określonych produktów, mogliby być wprowadzani w błąd. Niedozwolone treści zostały podzielone na sekcje: podróbki produktów, produkty lub usługi niebezpieczne, umożliwianie nieuczciwego postępowania oraz nieodpowiednie treści. By uniknąć narażania się na niepotrzebne koszty, reklama Google Ads powinna zostać zaplanowana przez specjalistów. 

Niedozwolone praktyki

Definiując niedozwolone praktyki, Google obliguje reklamodawców do przestrzegania zasady przejrzystości reklam. Algorytm ocenia negatywnie treści, które nie są spójne z tym, co użytkownik znajdzie na stronie docelowej. Szczególnie wnikliwej obserwacji podlega:

  • nieprzestrzeganie zasad sieci reklamowej,
  • zbieranie i wykorzystywanie danych,
  • przedstawianie nieprawdziwych informacji.

Google pełni rolę cenzora i zapobiega przedostawaniu się do sieci reklamowej technologii maskujących prawdziwy obraz witryn. Google rozumie przez to m.in. zbieranie przez reklamodawców informacji o użytkownikach i wykorzystywanie ich w niejasnych celach, np. pozyskiwanie za pomocą instrumentów reklamowych danych osobowych, numerów kont bankowych, informacji o dochodach.

Dodatkowo Google poddaje szczegółowej weryfikacji: 

  • Treści podlegające ograniczeniom – w zależności od uwarunkowań kulturowych i prawodawstwa konkretnego kraju mogą to być treści erotyczne, dotyczące hazardu itp.
  • Wymagania techniczne i redakcyjne – zbiór zasad i zaleceń edytorskich dotyczących treści i formatu reklam, które porządkują przestrzeń reklamową i sprawiają, że przekaz jest czytelny.

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@will0629

W kategorii:Bez kategorii

Poprzedni wpis « Z czego składa się SEO? – podstawowe terminy optymalizacji
Kolejny wpis Jak wybrać najlepszą drukarkę do zdjęć? »

Reader Interactions

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pierwszy Sidebar

Ostatnie wpisy

  • Jak dobrać odpowiednią zastawę do swoich potrzeb?
  • Doradztwo energetyczne – na czym polega i kto powinien z niego skorzystać?
  • 3 najczęstsze sprawy rodzinne, do których potrzebna jest pomoc adwokata
  • Rodzaje szkół niepublicznych
  • 5 sposobów na naturalne wzmocnienie odporności

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • październik 2022
    • kwiecień 2022
    • marzec 2022
    • wrzesień 2021
    • lipiec 2021
    • luty 2021
    • styczeń 2021
    • grudzień 2020
    • listopad 2020
    • październik 2020
    • wrzesień 2020
    • sierpień 2020
    • lipiec 2020
    • czerwiec 2020
    • styczeń 2020
    • październik 2019
    • luty 2017
    • styczeń 2017

    Kategorie

    • Advice
    • Bez kategorii
    • Rodzina

    Meta

    • Zaloguj się
    • Kanał wpisów
    • Kanał komentarzy
    • WordPress.org

    Copyright © 2023 · Wspierany przez Strategiczni.pl