• Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego

Psycho

Kolejna witryna oparta na WordPressie

Co obejmuje wycena pozycjonowania i ile trzeba na nią czekać?

Bez kategorii · 16 października 2020

Chcesz rozpocząć współpracę z agencją SEO? Pewnie jedną z ważniejszych, a może i najważniejszych kwestii jest… cennik pozycjonowania. Z pewnością zainteresuje Cię to, ile pieniędzy powinieneś zaplanować w swoim firmowym budżecie na promocję strony w wyszukiwarkach. Zanim podpiszesz umowę z agencją SEO, ta przygotuje dla Ciebie wycenę. 

Zebranie informacji o Twojej branży

Kilka dni… tyle czasu zazwyczaj potrzebuje agencja SEO na przygotowanie wyceny. To także czas, w którym firma zajmująca się pozycjonowaniem będzie chciała lepiej poznać specyfikę Twojego biznesu, branżę, w której działasz i konkurencję, z którą się mierzysz. To bardzo ważne, ponieważ od konkurencyjności zależy, jak wiele pracy w optymalizację będzie musiał włożyć zespół specjalistów SEO.  

Analiza strony

W pozycjonowaniu chodzi o Twoją stronę internetową i dlatego agencja SEO musi się jej lepiej przyjrzeć. Przed przygotowaniem wyceny serwis zostanie przeanalizowany m.in. pod kątem obecnych pozycji zajmowanych w wyszukiwarce oraz kwestii technicznych. Pozycjonowanie to rozbudowany proces, w skład którego wchodzi wiele działań.  

Plan działania dla strony internetowej

Agencji SEO zapłacisz za realizację działań, ale wcześniej trzeba je zaplanować. Dlatego cennik pozycjonowania obejmie również dobór słów kluczowych i wykonanie dokładnego audytu SEO, który przyniesie odpowiedź na pytanie, co należy poprawić na stronie internetowej, aby mogła zacząć osiągać wysokie pozycje w Google. 

Kolejny element wyceny to działania związane z analizą i optymalizacją treści w witrynie. W skład skutecznego pozycjonowania wchodzi także linkbuilding, czyli zadbanie m.in. o publikowanie treści z linkami odsyłającymi do strony także poza pozycjonowanym serwisem. Pozyskiwanie linków wymaga również analizy. To, na jakim portalu i w jakim serwisie pojawi się link, ma znaczenie. Wartościowe domeny są pożądane, ale też zamieszczenie na nich linku może być kosztowne. 

Raportowanie działań agencji SEO

Do swoich działań z pewnością agencja dołoży również cykliczne informowanie Cię o przebiegu prac na Twojej stronie internetowej. Raz w miesiącu otrzymasz specjalny raport z informacjami, co udało się osiągnąć i jakie działania warto wdrożyć w przyszłości. Z pewnością zyskasz też możliwość konsultacji ze specjalistą SEO, który „opiekuje się” Twoim serwisem. 


Źródło fotografii: https://unsplash.com/@danielfazio

W kategorii:Bez kategorii

Poprzedni wpis « Wirtualne biuro dla psychologa – czy to ma sens?
Kolejny wpis Co wpływa na skuteczne SEO Twojej strony internetowej? »

Reader Interactions

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pierwszy Sidebar

Ostatnie wpisy

  • 3 najczęstsze sprawy rodzinne, do których potrzebna jest pomoc adwokata
  • Rodzaje szkół niepublicznych
  • 5 sposobów na naturalne wzmocnienie odporności
  • Jak wybrać odpowiedni strój na siłownię?
  • Osobny toner czy toner połączony z bębnem – co wybrać?

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • kwiecień 2022
    • marzec 2022
    • wrzesień 2021
    • lipiec 2021
    • luty 2021
    • styczeń 2021
    • grudzień 2020
    • listopad 2020
    • październik 2020
    • wrzesień 2020
    • sierpień 2020
    • lipiec 2020
    • czerwiec 2020
    • styczeń 2020
    • październik 2019
    • luty 2017
    • styczeń 2017

    Kategorie

    • Advice
    • Bez kategorii
    • Rodzina

    Meta

    • Zaloguj się
    • Kanał wpisów
    • Kanał komentarzy
    • WordPress.org

    Copyright © 2022 · Wspierany przez Strategiczni.pl