• Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego

Psycho

Kolejna witryna oparta na WordPressie

Jak zacząć pozycjonowanie sklepu internetowego?

Bez kategorii · 3 lutego 2021

Świat online jest w rozkwicie. Coraz więcej właścicieli sklepów decyduje się na to, aby zaistnieć w internecie. Jednak pojawienie się w sieci to dopiero początek. Trzeba jeszcze zadbać o widoczność i zdobyć uwagę klientów. Jak to zrobić? Przyda się skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego w wyszukiwarce Google. Podpowiadamy, jak zacząć ten proces. 

Zaplanuj strukturę sklepu internetowego

Na początek potrzebujesz dobrego planu. Musisz przede wszystkim zdecydować, na jakiej platformie powstanie Twój sklep. Każda z nich ma swoje wady i zalety, dlatego musisz wziąć pod uwagę specyfikę swojego sklepu. Do tych najpopularniejszych platform należy Shoper, Magento, PrestaShop, czy WooCommerce. Dodatkowo już na samym początku powinieneś zadbać o strukturę swojego e-commerce – określić poszczególne kategorie, podkategorie w menu i zaplanować m.in. wygląd strony produktowej, a wszystko to przy uwzględnieniu zasad panujących w SEO.    

Zadbaj o niepowtarzalne treści

Dzisiaj już nikt nie kwestionuje, że podstawą skutecznego pozycjonowania jest dobrej jakości content. W sklepie internetowym muszą pojawić się opisy kategorii i produktów, w których znajdą się odpowiednie słowa kluczowe. Przede wszystkim pamiętaj, że treści powinny być oryginalne, a nie skopiowane ze stron producentów. To właśnie unikalność tekstów decyduje o tym, że Google promuje strony na wysokich pozycjach w swojej wyszukiwarce. Wsparciem dla pozycjonowania będzie również blog. To właśnie tutaj możesz dodawać artykuły będące rozwinięciem Twojej oferty – możesz wyjaśniać działanie swoich produktów, dzielić się wiedzą ekspercką i proponować klientom ciekawe rozwiązania.    

Opracuj linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne

Na pozycjonowanie wpływ ma wiele działań. Wśród nich jest także linkowanie – zarówno to wewnątrz Twojego serwisu, jak i linki w portalach zewnętrznych, które odsyłają do Twojej strony. Linkowanie wewnętrzne jest wsparciem dla SEO, ale także pomaga użytkownikom w zapoznaniu się z układem strony sklepu internetowego.

Jeżeli chcesz mieć pewność, że sklep internetowy jest skutecznie pozycjonowany, warto zwrócić się do specjalisty, który zajmie się kompleksową obsługą w tym zakresie. Nie oznacza to jednak, że sam nie możesz zadbać o podstawy dobrego SEO. Twojemu biznesowi e-commerce na pewno wyjdzie to na dobre.  

Źródło fotografii: https://www.pexels.com/pl-pl/@olyakobruseva

W kategorii:Bez kategorii

Poprzedni wpis « Systemy okienne dla Twojego domu – jak znaleźć profesjonalistów?
Kolejny wpis Kim jest i co leczy hematolog? »

Reader Interactions

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pierwszy Sidebar

Ostatnie wpisy

  • 3 najczęstsze sprawy rodzinne, do których potrzebna jest pomoc adwokata
  • Rodzaje szkół niepublicznych
  • 5 sposobów na naturalne wzmocnienie odporności
  • Jak wybrać odpowiedni strój na siłownię?
  • Osobny toner czy toner połączony z bębnem – co wybrać?

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • kwiecień 2022
    • marzec 2022
    • wrzesień 2021
    • lipiec 2021
    • luty 2021
    • styczeń 2021
    • grudzień 2020
    • listopad 2020
    • październik 2020
    • wrzesień 2020
    • sierpień 2020
    • lipiec 2020
    • czerwiec 2020
    • styczeń 2020
    • październik 2019
    • luty 2017
    • styczeń 2017

    Kategorie

    • Advice
    • Bez kategorii
    • Rodzina

    Meta

    • Zaloguj się
    • Kanał wpisów
    • Kanał komentarzy
    • WordPress.org

    Copyright © 2022 · Wspierany przez Strategiczni.pl